Kleine introductie..

Toen ik een klein prutske was van 5 jaar namen mijn tante en nonkel me mee naar Oostenrijk voor mijn eerste communie.. Ik vond dit geweldig en al snel werd wintersport een enorme passie.

Ik heb toen veel vriendjes gemaakt en wij hadden besloten dat wij "de racekiekes" waren. Ik ging er zo in op dat ik t-shirts had gemaakt samen met mijn moeder.




Vanaf toen was ik al bezig met het zelf maken van t-shirts voor wintersport. Omdat ik het leuk vond. 
En nu nog steeds doe ik dit zeer graag en ik wil jullie graag meenemen in mijn proces van t-shirts, mutsen, truien te maken en te ontwerpen. Niet enkel met de kledingstijl hou ik me bezig maar ook met het filmen van andere en mezelf en hiervan filmpjes te maken.

Enkele foto's door de jaren heen...







Ik hoop dat jullie van dit blog kunnen genieten.

Groeten,

AON

Geen opmerkingen:

Een reactie posten